antecknar tidigt en morgon

*sökandet efter Det Vadderade Kuvertet pågår fortfarande.

*Jag har ett tips till alla kreativt lagda konstnärer och proffspysslare där ute:
En tävling.  Priset är ett presentkort på Panduro Hobby på 500 kr.
Regler:
  • materialet ska huvudsakligen komma från Panduro Hobby.
  • färgen rosa ska, på något sätt, dominera i tävlingsbidraget.
  • det finns inga begränsningar i antalet bidrag per deltagare.
  • det går bra att använda egna pysselprodukter som komplement, om så önskas.
  • Tävlingen pågår t.o.m. 2 september och fredagen den 3:e presenterar vi vinnaren, som belönas med ett presentkort på Panduro Hobby, värt 500 kronor.
Håh, jag blir alltid så sporrad av tävlingar, det är så skojigt, (och spännande att se de andra bidragen.)

Undrar om jag kan klämma fram i snitt ett bidrag per dag?
Testa du med. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

I´m gamed!

Rosa är ju som bekant inte en färg utan ett tillstånd!

2010-08-18 @ 07:51:41
URL: http://lalolandet.blogspot.com/
Postat av: Damen

Hejja Hejja!!!

Haha, ja, faktum är att du var det (den) första som jag kom att tänka på när jag läste tävlingsreglerna.

2010-08-18 @ 07:54:02
URL: http://perssonspondus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0